Veelgestelde vragen

  • Op onze locaties zijn een beamer, een projectiescherm en een flipover aanwezig. U kunt met uw contactpersoon van de reserveringsafdeling contact opnemen over de beschikbare apparatuur en de bijbehorende kosten. Wij gaan er vanuit dat u zelf een laptop meeneemt. Wanneer u over een Macbook beschikt, is het van belang dat uw een verlengstuk mee te nemen.

    Audiovisuele hulpmiddelen per locatie:

    Dudok Rotterdam
    – Projectiescherm en beamer
    – Geluidsinstallatie en microfoon
    – Flipover met stiften

    Dudok Den Haag – Studio
    – Breedbeeldbeamer (HDMI)
    – Microfoon op draad
    – Draadloze microfoon
    – Flipover met stiften
    – Operationeel technicus tegen extra betaling

    Dudok Arnhem
    – Beamer in de van Ranzowzaal (Deze kan niet verplaatst worden. De aansluitingen van de beamer zijn HDMI en USB-C.)

    Dudok In Het Park
    – Projectiescherm en beamer
    – Geluidsinstallatie en microfoon
    – Flipover met stiften

    Dudok Aan De Maas
    – Projectiescherm en beamer
    – Microfoon op draad
    – Draadloze microfoon

    RDM Kantine
    – LED-scherm
    – Whiteboard met stiften

    Kuyl’s Fundatie
    – Beamer
    – Projectiescherm
    – Twee microfoons

    Grand café 433
    In het restaurant zijn geen audiovisuele middelen aanwezig. Wel kunnen er via het Muziekgebouw audiovisuele middelen geregeld worden.

  • Het is mogelijk om bij al onze locaties in de zalen te vergaderen. Wij bieden verschillende soorten vergaderarrangementen aan. Wanneer jullie tijdens de vergadering willen ontbijten, lunchen of dineren is dat natuurlijk ook mogelijk.  

  • Wij nemen geen evenementen aan die georganiseerd worden door studentenverenigingen, zoals gala’s of lustrum- en jaarfeesten.

  • De uiterlijke eindtijd voor onze horecavergunning is 01.00 uur.

  • Wij beschikken over een standaard geluidsinstallatie. Een apparaat met een mini-jack aansluiting mag kosteloos aangesloten worden op het systeem. Dit systeem is geschikt voor achtergrondmuziek en muziek tijdens bijeenkomsten en vergaderingen. Het geluid en de installatie is echter niet voldoende voor een feestavond en/of live-muziek.

    Wij beschikken niet over een installatie voor een DJ zoals een dj-booth, mengtafel, geluidsinstallatie en verlichting. De DJ moet dit allemaal zelf verzorgen. Ook hebben wij favoriete techniekleveranciers die de techniek kunnen verzorgen. Wij brengen jullie graag in contact.

  • Het is niet toegestaan om catering te verzorgen.

  • Wij houden uiteraard rekening met allergieën en dieetwensen. We vernemen deze uitzonderingen graag tijdens de eindafspraak. Eventuele wijzigingen kunnen tot 2 weken voor aanvang van het evenement aan ons doorgegeven worden.

  • Bij al onze locaties is het mogelijk om (betaald) te parkeren bij verschillende parkeergarages in de nabije omgeving. Bij Dudok In Het Park zijn er enkele parkeerplaatsen direct in de omgeving en voldoende parkeerplaatsen bij de Euromast. Via de loopbrug over de Maastunnel kunt u het Park bereiken. Bij de RDM Kantine is het mogelijk om kosteloos te parkeren op de grote parkeerplaats voor de deur.

  • U bent vanaf een kwartier van tevoren van harte welkom op de locatie. Wanneer de organisatie eerder aanwezig wilt zijn in verband met voorbereidingen, horen wij dat graag.

  • We kunnen voor de leveranciers een ‘crewmaaltijd’ verzorgen van €14,50 per persoon. Dit is een goed gevulde, gezonde maaltijd en vaak in lijn met het eventmenu. Graag vernemen we vooraf of we rekening moeten houden met eventuele allergieën of dieetwensen. De leveranciers kunnen op de dag zelf bij de locatiemanager aangeven hoe laat zij wensen te eten. Uiteraard eten zij in een andere ruimte dan u en uw gasten.